Twoja firma wystawia się na targach? O tym nie możesz zapomnieć!

Twoja firma wystawia się na targach? O tym nie możesz zapomnieć!

Zaprezentowanie oferty swojej firmy podczas targów branżowych to doskonała okazja pozwalająca na pozyskanie nowych klientów. W jaki sposób wyróżnić się na tle innych stoisk to niemałe wyzwanie - przy odpowiednim przygotowaniu jest jak najbardziej realne do osiągnięcia!

Zainwestuj w atrakcyjne materiały reklamowe

Goście odwiedzający targi branżowe z pewnością opuszczą je z wieloma katalogami do przejrzenia. Jeżeli zależy Ci na tym, aby utkwić w ich pamięci na dłużej - spieszymy z pomocą! Przed eventem warto przygotować torby reklamowe, w których będą znajdować się nie tylko materiały promocyjne, ale także inne ciekawe przedmioty. Pendrive, długopis z logo, personalizowane krówki - to wszystko zwiększa szansę na to, że Twoja firma zostanie lepiej zapamiętana, co finalnie zaowocuje nawiązaniem kontaktu i przedstawieniem szczegółowej oferty.

Ekologiczne gadżety reklamowe w zamian za wizytówkę?

Jednym z celów takich eventów targowych jest pozyskiwanie nowych kontaktów. W jaki sposób zachęcić potencjalnych odwiedzających do pozostawienia swoich danych kontaktowych czy wizytówki? Dobrą praktyką będzie zainicjowanie konkursu, w którym za każdą pozostawioną wizytówkę będzie można wygrać np. powerbanka lub ekologiczne gadżety reklamowe. To sytuacja win-win, w której korzystają obie strony. Przy okazji wprowadzisz także miłą atmosferę, a goście odwiedzający Twoje stoisko z pewnością opuszczą je po rozmowie jeszcze bardziej ukontentowani!

Wykorzystaj telewizor lub duży monitor komputerowy

Na wspomnianych ekranach możesz zapętlić filmy korporacyjne, na których przedstawisz specyfikę działania Twojego przedsiębiorstwa. Warto także pamiętać o włączeniu głosu - dzięki temu będziesz mógł oddziaływać także na zmysł słuchu osób, które przechodzą obok stoiska. Jeżeli np. wszyscy obecni na targach handlowcy będą wówczas zajęci rozmową - osoby oczekujące w kolejce będą miały zapewnioną dodatkową atrakcję i z większą dozą prawdopodobieństwa zostaną przy stoisku przez dłuższy czas w oczekiwaniu na rozmowę z przedstawicielem.

Która z powyższych propozycji przemówiła do Ciebie najbardziej? Czy jest coś, co chcesz dodać od siebie? Rzeczywistość pokazuje, że podczas takich eventów każdy oryginalny pomysł pozwalający na pozyskanie nowych kontaktów jest na wagę złota. Nie bój się zatem eksperymentować i skorzystaj z możliwości, jakie przedstawiliśmy. Zachowaj też otwartość przy poszukiwaniu swoich autorskich pomysłów i koncepcji. Z pewnością taka postawa pozwoli Ci przynieść oczekiwane rezultaty!